Blog

Za nami spotkanie z ekspertami Akademii Strategicznej Komunikacji Wewnętrznej!
Kilka miesięcy temu zespół emplo miał przyjemność współpracować z ekspertami, którzy pomogli nam stworzyć Akademię Strategicznej Komunikacji Wewnętrznej. Bardzo chcieliśmy poznać ich bliżej i umożliwić im poznanie siebie nawzajem, dlatego 13 czerwca zorganizowaliśmy wspólne spotkanie.
W spotkaniu wzięła udział większość ekspertów zaangażowanych w Akademię:
- Katarzyna Cicha – specjalista ds. komunikacji korporacyjnej Lafarge w Polsce, autorka artykułu Dział komunikacji w roli wewnętrznej agencji,
- Alicja Czarnecka – dyrektor ds. Customer Experience w emplo, autorka lekcji Jak skutecznie wdrożyć platformę do komunikacji wewnętrznej?,
- Karolina Dulnik – konsultantka, trenerka, właścicielka DULNIK communico, autorka lekcji Menedżer – kluczowe ogniwo komunikacji,
- Maja Gojtowska – ekspert w zakresie PR i komunikacji wewnętrznej, Gojtowska.com, autorka lekcji Narzędzia wspierające komunikację wewnętrzną,
- Piotr Grzesik – doradca w zakresie komunikacji strategicznej, autor artykułu Jaki boss, taki los (także komunikacji),
- dr Marzena Kowalska – ekspertka w zakresie zintegrowanej komunikacji w biznesie, Komuniko, autorka lekcji Jak rozmawiać z Zarządem o inwestycjach w komunikację?,
- Rafał Mikołajczyk – wicedyrektor ds. komunikacji i CSR w Benefit Systems, autor komentarza eksperckiego,
- Natalia Rybacka – specjalista ds. public relations w Grupie Impel, autorka artykułu Nowe technologie komunikacji wewnętrznej w firmie zatrudniającej osoby 50+,
- Magdalena Selwant-Różycka – Internal Communication Manager w Deloitte, autorka artykułu Jak powiązać cele biznesowe firmy i działania komunikacji wewnętrznej?,
- Monika Sońta – konsultantka komunikacji wewnętrznej, właścicielka COMM.on, autorka lekcji Rola specjalisty ds. komunikacji w budowaniu efektywnej komunikacji wewnętrznej,
- Marzena Tajchman – konsultantka komunikacji wewnętrznej, Supply Chain Knowledge Manager w ABB, autorka lekcji Czy każda firma potrzebuje strategii komunikacji wewnętrznej?,
- Paweł Wróblewski – kierownik ds. komunikacji wewnętrznej i budowy zaangażowania w Generali, autor artykułu 13 sekretnych sposobów na angażujący intranet,
- dr Barbara Zych – CEO Employer Branding Institute, autorka komentarza eksperckiego.
W spotkaniu uczestniczyli też członkowie zespołu emplo oraz Aleksandra Golus – specjalista ds. komunikacji wewnętrznej i angażującego środowiska pracy, reprezentująca Grupę Pracuj.
Na początku każdy z nas opowiedział kilka słów o sobie – swoim doświadczeniu, przebiegu kariery i zawodowych zainteresowaniach, a następnie odpowiedział na wylosowane pytania, takie jak:
- Gdybyś był specjalistą od komunikacji na międzynarodowej stacji kosmicznej, to największym wyzwaniem byłoby dla Ciebie…
- Jest rok 2050. Jak wygląda komunikacja wewnętrzna?
- Jaka byłaby Twoja rada dla osoby, która rozpoczyna pracę związaną z komunikacją wewnętrzną?
- Jaki jest, Twoim zdaniem, najczęstszy problem firmowej komunikacji wewnętrznej?
Wielkie brawa za kreatywność i merytoryczne odpowiedzi, które pozwoliły nam wszystkim spojrzeć na komunikację z wielu różnych perspektyw!
Na zakończenie pierwszej części wręczyliśmy naszym ekspertom upominki, po raz kolejny dziękując za ich ogromne zaangażowanie w Akademię Strategicznej Komunikacji Wewnętrznej.
W dalszej części spotkania Ola Golus opowiedziała nam, w jaki sposób zarządza komunikacją w Grupie Pracuj, wykorzystując do tego platformę emplo (opowiedziała m.in. o wyróżnionej w konkursie EB Excellence Awards 2018 kampanii Gdzie jest Wally). Zobaczyliśmy, jak za pomocą różnych narzędzi, takich jak np. ankiety i testy wiedzy, zwiększać zaangażowanie pracowników w komunikację.
Następnie odbyliśmy dyskusję na temat „Kiedy organizacja jest gotowa na wdrożenie technologii do komunikacji wewnętrznej”. Eksperci wymienili się swoimi doświadczeniami i wspólnie doszli do wielu celnych wniosków.
Drodzy Eksperci, bardzo dziękujemy za sympatyczne spotkanie i podzielenie się z nami kolejną dawką merytorycznej wiedzy! Współpraca z Wami to prawdziwa przyjemność – mamy nadzieję na więcej 🙂

Jeśli jeszcze nie zapisaliście się do bezpłatnej Akademii Strategicznej Komunikacji Wewnętrznej - serdecznie zapraszamy! W ramach Akademii weźmiecie udział w 8 lekcjach przygotowanych przez doświadczonych ekspertów i zwiększycie swoją wiedzę z zakresu komunikacji.
Dołącz do akademii
Od kilku lat związana z marketingiem online. Zajmuje się m.in. koordynacją kampanii produktowych i content marketingowych oraz redakcją różnego rodzaju treści, m.in. na serwisy internetowe.