Blog
Kilka miesięcy temu zespół emplo miał przyjemność współpracować z ekspertami, którzy pomogli nam stworzyć Akademię Strategicznej Komunikacji Wewnętrznej. Bardzo chcieliśmy…
Istnieje możliwość, że co czwarty pracownik nie ma do Ciebie zaufania. Według badań przeprowadzonych przez Amerykańskie Towarzystwo Psychologiczne jedna czwarta…
Sprzedaż – serce, pompa firmy, także może mieć swoją „wieńcówkę” i przechodzić ostrą niewydolność. Że to organ ważny i czuły,…
Ocena kompetencji w Twojej firmie to żmudny i skomplikowany proces? Sprawdź, jak usprawnił go nasz klient. Potrzeby naszego Klienta TRYUMF…
Wdrażanie i komunikowanie nowych technologii w firmach nie należy do najłatwiejszych zadań. Tym bardziej w organizacji, która zatrudnia sporo pracowników…
Dział komunikacji wewnętrznej powinien, obok innych zadań, pełnić funkcję agencji contentowej (reklamowej, eventowej, PR, digital…) dla pracowników. Merytorycznego partnera, który…
Komunikacja wewnętrzna jest najbardziej doceniana, kiedy wspiera działania biznesowe organizacji, dlatego kluczowe jest dopasowanie jej działań do aktualnych wyzwań, przed…
Jeśli chcesz używać siekiery, najpierw naucz się nią posługiwać. W przeciwnym razie odrąbiesz sobie ręce. Takie słowa wypowiedział do mnie…
Spotykasz się z opinią, że intranetu nikt nie czyta i nie warto tam nic zamieszczać? A może zastanawiasz się, jak…