Blog
2020 był rokiem przełomowym dla wielu firm. Pojawiły się nieznane dotąd problemy, których rozwiązanie wymagało dynamicznego wdrożenia zgodnego z sytuacją…
W Twojej głowie rysuje się wdrożenie nowoczesnego intranetu, ale przypominasz sobie, że 50% pracowników firmy nie ma służbowego maila? Zastanawiasz…
Nowe technologie pozwalają przenieść do wersji on-line wiele procesów. Firmy wdrażają platformy do komunikacji wewnętrznej czy onboardingu, decydują się na…
Większa rotacja, częstsza nieobecność w pracy, a nawet mniejsza satysfakcja klientów z naszych usług – tym może skutkować niskie zaangażowanie…
Sens komunikacji nigdy się nie zmienił. Ludzie przekazują i pozyskują informacje. Nie zmieniła się również waga tego procesu. To, co…
Kilka miesięcy temu zespół emplo miał przyjemność współpracować z ekspertami, którzy pomogli nam stworzyć Akademię Strategicznej Komunikacji Wewnętrznej. Bardzo chcieliśmy…
Sprzedaż – serce, pompa firmy, także może mieć swoją „wieńcówkę” i przechodzić ostrą niewydolność. Że to organ ważny i czuły,…
Wdrażanie i komunikowanie nowych technologii w firmach nie należy do najłatwiejszych zadań. Tym bardziej w organizacji, która zatrudnia sporo pracowników…
Dział komunikacji wewnętrznej powinien, obok innych zadań, pełnić funkcję agencji contentowej (reklamowej, eventowej, PR, digital…) dla pracowników. Merytorycznego partnera, który…